منتدي عشاق مصارعه المحترفين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
html

احلي قصيدة شعر

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

احلي قصيدة شعر Empty
مُساهمةموضوع: احلي قصيدة شعر   احلي قصيدة شعر Emptyالسبت نوفمبر 19, 2011 5:56 am

انا عمري محبيت قدك

و عمري مهشوق حد زايك

مش هقدر اعيش من غيرك و نافسي ايدي لمس ايدك و هعيد الكلام من تاني حبك غيرلي زماني معاكي مش هحب حد تاني

انتي مش اي حبيبه و خلاص لا دا انتي ليكي حب تاني كلو احساااااااااس و مفتش بجد حب خالص دا من النااااااااااااس صورتك في قلبي من جوه و مفيش حد يقدر يشلها بي القوه

معاكي مش هبقي خايف و لو اتعميت معاكي هبقي شايف معاكي مش هخاف غير عليكي بس معايا هقدر احميكي

ربنا يخليكي .ليا. يا اغلي من .عنيه. ربنا يخلينا .لبعض. و لو حد لسمك ههز .الارض. بحبك و مفيش حد يقدر يفرقنا عن .بعض. و طول ما انا .معاكي. هيبقي كل عمري .فداكي. و مش هعرف حد .غيرك. نافسي ايدي تلمس .ايديك. و هحب اللي انتي .تحبيه. و اعمل اللي تقولي .عليه. و نافسي تسمعي قلبي و تحطي ودنك .عليه. و تشوفي بيقول .اييه.و كمان تحسي .بييه. و كمان تخافي .عليه. و والله كل الكلام دا .فيه. انا مكنتش مصدق اني فيه حب جميل .كدا. و انا عمري محبيت بي الشكل .دا.

نافسي تكوني جمبي الحين و تسمعي قلبي و بوس اديكي الاتنين

انا عمري ما هحب حد غيرك .تاني. و لو قولتيلي عايزه نجوم السما هجبهالك في .ثواني. بحبك و نافسي تكوني اقدامي دلوقت و بجد بفكر فيكي في كل وقت

مش عارف انا بقول الكلام دا ليه نافسي اسمع قلبك و احط ايدي عليه

تعبت من كتر حبك و بجد مش هحب حد قدك
https://3osha2wwe.forumegypt.net

احلي قصيدة شعر
صفحة 1 من اصل 1